Moje Życie !

Heej !
Myślę że spodoba Wam się ten blog . !
Będę TU pisała o swoim życiu !
Miłego czytaniaa !

Narka !

piątek, 6 stycznia 2012

~ Tata wrócił z Paryża o czwartej po południu . Zapytałam się od razu co mi przywiózł . Odpowiedział że nie miał czasu zajrzec do żadnego sklepu . Widziałam że jest zestresowany a godzine później on i mama strasznie się pokłócili . Naprawdę ! Wrzeszczeli na siebie , a nigdy tego nie robili ! Jestem pewna że nie chodziło o to że tata nie przywiózł jej czekoladek . Kiedy zeszłam na dół , od razu przestali , ale w pokoju panowała taka atmosfera , że nie ośmieliłam się spytac o co chodzi . Wieczoram mieli wyjśc do przyjaciół , ale mama odwołała wizytę , bo rozbolała ją głowa . Potem wcześnie położyła się do łóżka . Najpierw byłam zadowolona , że nigdzie nie wychodzą , bo dzięki temu nie muszę nocowac u pani Millett , naszej sąsiadki ( rodzice za nic w świacie nie pozwoliliby mi zostac samej w domu , mino że już całe wieki temu skończyłam 12 lat ) , ale teraz się martwię , bo nie lubię , kiedy się na siebie gniewają .
... cdn



                      Fotoblog Proszę wchodzic !! <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz