Moje Życie !

Heej !
Myślę że spodoba Wam się ten blog . !
Będę TU pisała o swoim życiu !
Miłego czytaniaa !

Narka !

środa, 4 stycznia 2012

Książkaa ! Moja . !!

~ Mama zawsze narzeka że albo zagłośno słuchamy muzyki albo że musimy iśc na górę do mojego pokoju bo nie możemy siedziec w salonie (nie wiem dlaczego).Jutro razem ja,Beth i Tina oglądamy High School Musical 3.Oczywiście w domu u Beth.Aaaa!!!Następnego dnia w szkole dowiaduję się że Tina i Beth już obejrzały ten film beze mnie!!!!Aaaaaaaleeee!!!!!!Zdenerwowały mnie.Na przerwie Tina została w klasie ,a ja chodziłam  w kółko po boisku i rozmawiałam z Beth.Powiedziałam jej tak :
- Beth wiesz,ja jestem trochę zazdrosna o Ciebie bo myślę .... że ..... no ...... lubisz bardziej Tinę niż mnie.
- Lucy,no co ty.Lubię was tak samo.
- Ale mi się zdaje że Tina próbuje mi Ciebie odebrac.No wiesz namawia Ciebie żebyś chodziła jej drogami chociaż i tak mamy tą samą drogę do domu.Chodzicie razem po sklepach beze mnie i jeszcze ten wczorajszy film.Obejrzałyście go beze mnie,a ja tak bardzo chciałam go obejrzec razem z wami a nie osobno.
... cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz