Moje Życie !

Heej !
Myślę że spodoba Wam się ten blog . !
Będę TU pisała o swoim życiu !
Miłego czytaniaa !

Narka !

środa, 4 stycznia 2012

Eh !

Czesc !
Słuchajcie pod choinkę dostałam komórkę , płyny do kąpieli , nauszniki i zegarek a wy co dostaliście ? Na telefonie mam już ponad 90 piosenek . Dużo trochę . Nauszniki ( czarne ) noszę . Płyny do kąpieli jeszcze ani razu ich nie użyłam , a zegarek no codziennie go noszę ( prawie codziennie jak go nie zostawię w domu jak idę gdzieś ( bo często go zapominam ) ) . Oglądam film jak zwykle . Siedzę też na Blogu , Fotoblogu , Facebooku , LoveIt.pl i Nk.pl . Dużo robię ach i jeszcze piszę książkę na WordPadzie bo najpierw tam piszę a potem piszę na Fotoblogu ( jeżeli tam ją piszę ) i oczywiście tutaj . Ale nie wiem czy będę pisała na Fotoblogu tą co tutaj będę ją pisac . Naprawdę nie wiem , ale chyba tak bo jak pisałam tą wcześniejszą to bardzo każdemu się podobała , więc muszę jeszcze ją dokończyc . Ale chyba też tą co tu będę pisała to też tam napiszę . Noo . !!! . 
Ok jeszcze tylko kilka zdjęc wstawię i już lecęę !!!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz